Wednesday, April 23, 2008

第二次PWH檢查

昨天自己去PWH見醫生,約930,等到成1100先有得見.我以為今次只係上次聽驗血報告和基本檢查,所以自己去都無問題.但估唔到要做婦科檢查,這是我最害怕的.我苦苦要求可唔可以下次先,我好驚呀.但都唔得,話個個都要檢查一次.,因為你會係這間醫院生.當時,我幾想話我都末決定邊間生. 結果,我叫姑娘俾隻手我握住,
但我竟然害怕到搣0左佢兩0下呀 :p. 其實都唔痛,只係我太害怕啦,真係嚇親姑娘和醫生啦. 檢查完後,我腳仲震. 打電話俾老公,佢立刻來送我回家休息. 本來唔想麻煩佢陪我來,結果都要. 這個老婆真係......... 可愛 hehehe. bb為了你,媽媽要學識堅強呀. 感謝主,休息過後冇事啦.