Thursday, April 10, 2008

第一次PWH檢查

今日第一次去沙田PWH檢查,過程都幾順利,等0左45分鐘可以照超聲波,可以見到bb好開心,bb好乖訓係到俾姑娘檢查.看見bb手仔,腳仔不停郁動不知幾開心.因為媽媽膀胱脹,照唔楚size,要去完厠所再照過.都好可以再見bb^^. 今次size都係正常 ^<^. bb繼續加油呀,媽媽都會.
好彩daddy今日堅持倍媽媽檢查,因為原來要抽血呀.上次抽血抽到"雲",弄到我怕怕.經商量後,都應該抽血檢查.好好彩遇到位好好手勢的男護士,佢一面同我傾談引開我注意力,一面安撫我話唔痛.最後我竟然抽完都唔知,仲似為佢講0下,唔係真.我問0左二次"真係抽完???" 好開心,真係唔痛呀. 男護士,真的多謝你呀~