Monday, April 21, 2008

一個好爸爸

上星期五,細路放假,媽咪又放假,我又一齊放假陪細路.一早去美心飲茶,唔知點解,吃極都唔飽.埋單後,去吃"薑汁燉鮮奶".細路都驚訝我吃量驚人. hehe.......吃完好滿足,然後去看電影"一個好爸爸".真係一部好感人的電影.我想老公都會係一個好爸爸,因為佢現在都係一個好好老公.^^ 看完電影之後又吃下午茶.直到530才回家睡下午覺.
今日同老公講,我已想到bb的名字,如果係男的叫"天恩",如果係女的叫加恩.其實我本身好希望bb名有個恩字.意思係感謝神的恩典和時刻記得神的恩祈. 但老公暫時未答應,因還有好多時間可以要考慮. 希望大家都喜歡,讚成啦.另外,我都會想多幾個名字給他們選擇的.