Saturday, February 14, 2009

轉半身(四個月大啦!!)6.55Kg



不經不覺,穎沂已經四個月大啦,依家既佢相比
剛剛出世,真係好湊好多.以前,經常無原無故
嚎哭,總之差不多一開眼就喊,仲要越喊越大聲,
我倆差0的俾人告虐兒.但係真係唔知邊個虐待
邊個呢?? 依家既佢,喊通常因為肚餓,無人同
佢玩,佢唔願訓,而我0地又要哄佢睡....真係
幾大進步啦,而我0地又好似越來越同佢溝通到
,知佢想點.現在同佢玩,佢係有意識地開心到同
我0地笑.最近,bb仲學繄轉身tim,可以轉半身,
轉0左一半,一叫佢又會轉番轉頭.咁好玩,攪到
我成日放工都唔願去街,立即返嚟佢你玩.