Thursday, February 12, 2009

感恩

真的感謝天父對穎沂全天候的照顧.
每天晚上,我同老公都會抱bb到我0地
張床玩玩具,談天.前晚,老公突然話背脊
有針吉的感覺,我都沒有理會,仲話件訓
覺外衣昨天都有穿,點會有問題呀.但係
老公仲話痛,咪同佢看看啦,真的嚇0左我
一跳,原來係枝針線吉0左係背脊.有冇攪
錯呀,好彩沒有吉到bb,如果吉入肉,佢喊我
0地又唔知咩事,真係好大件事.而吉入頭,
仲更加嚴重.咁大意的人,唔講都知邊個啦.
因事態嚴重我立即拷門同99,姪女講這件事,
但反應..........係我都唔覺原兇有一點疚意 : (
到零晨畏奶,我又發現我腳只公有線纏繞,
看看又係另一枝針線,有冇攪錯呀........咁離譜,.
真的好感恩兩次都沒有吉親bb,而我想0的針
應該係床幾天了(幾天前佢做家政公仔)我真
的很生氣,生氣到睡唔到.一早再告訴99這件
事,佢俾我感覺好冷靜.唉,我想佢都唔會好嚴肅
地同姪女講嫁啦.我本來打算自己同佢講,但佢
竟然去佢媽家,唔返99家.可能,怕我話佢啦,但
我只想佢知道當中的危險.難道我有錯?????
最後,我可以做只是地顫式檢查張床同祈禱.