Tuesday, February 10, 2009

生熱靡

兩星期前,爸爸幫穎沂洗白白,已發覺bb身同手臂
生0左粒粒,因為數量唔多,有待觀察.期後,bb眼發炎,
已忘記留意身上的粒粒了.直到尋晚,媽媽打開bb衣服,
發覺身體有好多紅色粒粒,爸爸立即探熱,才知寶寶
左耳36.2度,右耳37.9度.幸好,診所未關門,醫生話bb
有燒,100度,有點口龍痛(好可能係我上星期感冒傳染
bb的 :p) ,而身上粒粒係熱靡.叫我0地係屋企不用穿太
多.又係喎,這幾天天氣轉熱,但bb穿衫0既件數同冬天
差不多一樣.回家已立即轉述醫生的說話同奶奶講啦.
醫生開0左三種藥,退燒,止咳,收鼻水.吃藥太辛苦啦,
回家後,再探熱,冇燒(可能之前穿太多),又好似冇咳冇
鼻水,最後沒有俾藥bb吃,只係快快畏奶同哄bb訓.
希望,訓得好就會完全康復啦.
小寶貝,對唔住,爸爸媽媽太大意,你生病唔舒服我0地
都唔知.好喜歡依家0的穎沂,咁痴身,經常要我0地抱抱,
玩玩.真的好希望穎沂快0的長大,學懂說話同表達自己
的需要.但另一方面,又好怕她長大後,有自已的生活
又唔會再咁需要我0地.真的好茅盾,但無論如何,
爸爸媽媽永遠都係你身邊的,永遠都咁愛你.
只要你健康快樂,我們就心滿意足. :)