Monday, June 30, 2008

生日快樂


好開心,今天是我的生日.同以往不同,今天沒有請假,因為想留假給bb.
今年生日特別開心,點解...因為有bb同我一起0羅 ^0^.而今年的生日
願望當然係希望寶寶健康0地成長啦同人人都開心快樂啦. 今年好開心
,cherry,ming,bonita,fanny已經提早27/6同我係ucc吃飯慶祝,又
收到fancel禮物.而29/6michelle又同我吃飯和送肚紋膏給我,仲提我
記緊勤力用呀.知道啦,我會勤力嫁啦,因為又真係幾好用,唔"立". hehe
. 而今日正日,雖然要返工,但sherman買0左生日蛋糕同我慶祝,好開心
有佢0地一班咁好的同事.多謝0西你0地呀.