Tuesday, June 24, 2008

二十三週啦

尋日,因為媽咪放假,所以老公唔需要請假,由媽咪陪我檢查.媽咪好開心,
第一次係超聲波看bb,佢仲問bb幾多磅,醫生好好即刻計,bb現左大約1.8
磅,同度bb size係二十三週.但以預產期計,應該係二十四週一天,姑娘突
然話我仲未去醫院交按金,可能冇位,要盡快交啦.看完醫生,我同媽咪去了
浸會醫院交錢.今年可能好多人生bb,由六月起,醫院己加價啦,真貴. :(
現在,我正考慮順產定開力,認識我的朋友都知我係非常怕痛的人,我好怕
生bb的痛楚,但我又好想嘗試順產,因為順產對我同bb都比較好,現在我
都係十五十六.無論如何,我只希望bb健康0地成長,平安足月出世.^0^