Wednesday, April 1, 2009

我的小魔怪

你最近發生咩事呀?點解你最近無原無故地喊呀?
仲要喊得鬼咁可憐,眼淚鼻水一齊流.尋日放學回
來,爸爸投訴你晚上唔乖,喊0左成晚.湊你湊到成
身汗.莫非你掛住媽媽??定吽牙呀??
你乖乖啦,爸爸媽媽好累呀,已經日日無覺好訓嫁
啦,而你又超早起身,晨早六點就醒,錯,係喊醒,
要人抱抱,同你玩果隻.小姐,你知唔知你仲未戒夜奶,
我0地晚上仲要起身0畏你二次,咁玩法,我0地剩
番半條人命.你阿媽我隻手又痛到死,痛到死都要抱
你.你乖啦,我只想有覺好訓zzzzzzzzzzzzzzzzz
0的人成日話頭一年唔洗指意有覺好訓,原來係真,
死啦,咪有掛捱.以前爸爸話一定要生兩個,兩個
可以一齊玩,但依家佢已經轉0西0太,話遲0的先
算,依家好累.哈哈~