Wednesday, October 3, 2007

神的考驗!!

我想這次係神給俾我的考驗吧!!
媽媽告訴我,她同清 去了廟堂問事(當然問有關我和老公生bb的事情啦),那人告訴媽媽我床頭沖和我同老公生肖相沖.解決方法:拜床頭和成功後分床睡.對我這個初信者,信心真的動搖了.因為這事情實左對我太重要了,我怕如果不跟從的話.... 但是我知道我應該依靠神,加上與ming msn 後,再一次堅定自己的心.
她說"明白, 初信係會有呢d衝擊,我唔知道你將來有無bb,不過如果你都想你老公&家人信主的話, 呢個都係你stand firm同見證的時候, 神都有佢的timing, 但萬一你拜咗又有咗的話, 咁你家人就會信哂係因為拜咗先有bb喇." 我讚同她所說而且我深信衪必看顧.可以的話我希望以此見證不拜都能生活潑健康的bb. 加油!!:)